„Ia-o cu limba”

26 iunie, 2009 at 22:25 (Comicării) (, , , , , )

ilie Nastase.jpgFinalist la Wimbledon in 1972 si in 1976, Ilie Nastase vorbeste in stilu-i caracteristic despre importanta acestui turneu in viata unui jucator profesionist de tenis:

Daca nu castigam Roland Garrosul aveam un regret ca n-am castigat Roland Garrosul… Nu. Mai mult regreta cei care nu l-au jucat. Ei ma intreaba pe mine mereu daca regret. De ce sa regret? Nu regret nimic. Din contra.

ilie-nastase-intreabaPai, la inceput erau socati, normal, ca nu facea nimeni ce faceam eu, dupa aia a venit si Connors sa m-ajute putin… Si, in sfarsit, a venit McEnroe ca sa strice totul… Ca ala era nebun.„, spune Ilie Nastase in Academia Catavencu.

In finala cu Borg m-am certat cu arbitrul, nu am planuit eu, asa s-a intamplat. A cazut o hartie nu stiu de pe unde, de prin tribuna, a aterizat chiar la picioarele mele; si arbitrul, era unu’ mai tanar… A murit, saracu’… anu’ trecut a murit.

Ilie_Nastase.jpgEra tanar, cel mai tanar arbitru care a arbitrat o finala. Si normal ca m-am enervat, ca pierdeam – ca daca castigam, o luam cum a zis el s-o iau, dar felul cum mi-a zis-o, „Nastase, ia hartia de-acolo!”, m-a deranjat si m-am dus si i-am zis: „Ia-o tu! Si, in primul rand, imi zici «domnu’ Nastase»! Si-n al doilea rand, ia-o tu, cu limba!”. Dupa aia n-a mai zis nimic, spunea doar „Domnu’ Nastase”, la fiecare minge. In fine, eram nervos, de-aia m-am luat de el. Poate trebuia sa ma iau de mine, nu de el.”, mai spune Nastase pentru sursa citata.

Lasă un comentariu