Senzational

25 iunie, 2009 at 21:42 (Necategorisite) (, , )

Ma uitam intr-o noapte tarzie la televizor la un film horror… Si de-odata, printre reclame, ma afund intr-o dilema inexplicabila – viata sexoasa a lu` Stefan Banica, jr. De unde si pana unde, o sa va intrebati? Pai de la cantecele lui, o sa va raspund eu. „Sunt Rodica Rodica si nu-mi place nimica”, „Geta e sor’mea bah”, „danseaza baba”, si asa mai departe… (Cristina albina, Alabina iala iala, Otilia unde ai pus butelia, Celin Dion se certa cu nea Ion, Andreea Balan cu Stan si Bran). Si am ajuns la o concluzie. E misto sa fi cantaret. Vreau si eu sa ma lansez in industria muzicala. Cu un hit, cu un sidiu ceva. Organizez si casting pentru dansatoare. Versurile nu le am pregatite, dar ma descurc eu acolo sus, pe scena. Videoclipul mi-l regizez singur. O sa va cada chilotii cand o sa-l vedeti. Marilin Manson ala e rahat pe bune pe langa mine. Moga la fel. Vreau dracu’ pe canapea la Maruta, pe Hepilica. Vreau dracu’ sa apar si eu la televizor sa simt ca exist dracului pe pamant… Ups, scuzati-ma, am atipit un pic… baga-mi-as, iar mi s-a blocat telecomanda pe 0TV… Ce ziceam?…

Lasă un comentariu