[Des]compuneri [Ne]inspirate (I)

22 iunie, 2009 at 22:08 (by Teo Yahimov, Descompuneri Neinspirate) (, , , , )

watchmenPunct si de la capat…
Primul gand care ne vine-n minte, prima tentatie care ne sfredeleste sufletul, dupa ce ni se spune mai timid sau mai taios ca gata, totul s-a terminat, este sa imploram. Iar cateodata o facem, dar, de cele mai multe ori, un simt de conservare sufletesc, nativ sau învatat, ne spune ca-i mai bine sa ne dam la o parte. Ne spune ca-i mai întelept sa ne departam cu pasi cat mai repezi, cat mai indiferenti, de persoana în bratele careia ne-am lasat toate visele. Pentru ca doar asa, printr-un paradox pe care n-am sa-l înteleg niciodata, mai putem construi o sansa de împacare, mai putem fi chemati înapoi, mai putem resuscita o relatie din care am fost expulzati.

Nu vreau sa vorbesc de sus, cu detasare, despre aceasta realitate careia, cu tristete, îi apartin. Caut si eu, ca multi altii, fericirea deplina, visez si eu, ca multi altii, la o iubire fara sfarsit. Declar si eu în stanga si-n dreapta cum as vrea sa iubesc enorm si pana la moarte pe cineva si cum as vrea sa fiu iubit înapoi, exact la fel de intens, tot de acel cineva.

Fii tu însuti! Spune ce simti! Arata-i dragostea ta!”… “Nu plange! Fa-te ca nu mai iubesti! Picura-ti indiferenta în glas, arata-i ca aproape te-a pierdut!” îti suiera aparent veninos îndemnurile moderne, sfaturile emancipate, psihologii pe canapelele carora te prabusesti cu sufletul facut tandari… Si daca stii sa asculti, daca esti suficient de abil în acest joc al mistificarii, ai sanse mari sa castigi. Caci numai fugind, chiar si prefacut, chiar si fara voie, spargi linistea, starnesti furtuna, trezesti vanatorul…

E trist, e nedrept, e cumplit de nedrept, dar, ca sa te pot iubi o viata, draga mea, ascunde-te, uneori, de dragostea mea, caci ea nu stie sa se hraneasca decat cu cautari. Si ca sa ma iubesti vesnic, dulce motiv al existentei mele, învata-ma sa-mi mint sufletul, sa mor putin, din cand în cand, ca tu sa vrei sa ma strigi din nou, sa ma reînvii, sa ma pastrezi…

2 comentarii

  1. yahimov said,

    Sirop… de capsuni, bun pt tuse si nu numai… :p

  2. Cyanilla said,

    Bravo dom’ne, imi place.E siropos, e dramatic, e cursiv, scris la virgula, e indeajuns de lung si scurt cat sa te tina cu ochii lipiti, deci DA.La mai mare!

Lasă un comentariu