„Buna Seara Prieteni!”

7 iunie, 2009 at 16:00 (Necategorisite) (, , , , , )

Si trecura si Romanian Music Awards (Premiile Muzicii Romanesti). N-am fost interesat de eveniment, chiar daca au avut loc si au fost organizate de Craiova… mare treaba, bleah. Totusi scriu aceste cuvinte pentru ca am simtit nevoia sa le scriu. Pentru ca momentul despre care scriu merita mentionat si apreciat.

Printre premiantii talentati sau pseudo-talentati ce s-au aflat seara trecuta in fata publicului craiovean, a urcat pe scena un om. Singurul om care a plans in fata noastra si caruia, sincer, i-am simtit lacrimile. Cristi Minculescu, o legenda vie a muzicii romanesti, un incontestabil artist printre zecile de epigoni veniti pentru aclamari nemeritorii. Dar inainte de toate, Cristi Minculescu – omul cu un suflet mare. Un suflet care arde pentru Universitatea Craiova. Cu toate ca se stia, el a aratat-o dinnou aseara. El este Primul Suporter.

Cu un fular alb-ablastru la gat, cu lacrimi in ochi de emotii si ascuzandu-si eroic suferinta fizica, Cristi ne-a spus, pentru a cata oara, „Buna seara Prieteni!„. In fata publicului care il iubeste cel mai mult, pentru prima data dupa transplantul suferit in urma cu cateva luni, solistul Irisului ne-a transmis cateva sentimente, nu doar cuvinte: „Universitatea Craiova este viaţa mea, jucătorii m-au ţinut în viaţă, iar eu îi voi iubi şi îi voi susţine până la moarte. Am venit cu mare drag la Craiova pentru a saluta cu bucurie oraşul meu de suflet.” Ne-a demonstrat astfel noua oltenilor, si nu numai, ca „Stiinta” nu reprezinta doar fotbal, ci este cu adevarat o stare de spirit, un mod de viata.

Multumim si noi Cristi Minculescu, pentru cariera ta, pentru puterea si sufletul mare de care ai dat dovada. Sanatate si sa ne canti la anu` cand vom castiga titlul.

Un comentariu

  1. ramai treaz said,

    acum regret si mai mult ca nu am putut sa vad irisul sambata

Lasă un comentariu